Gezocht Logistiek Medewerker (oproep basis)
August 10, 2017

Een tevreden klant

Gepubliceerd op 10 augustus 2017 door Guy Paterson

Project Omschrijving:

We hebben Majestic* begeleid in het zeevracht tender proces, daarbij zijn de volgende fasen gezamenlijk doorlopen:

• Het opstellen van selectie criteria, behoeften en wensen

• Analyse van tarieven en dienstverlening

• Markt analyse, Scenario planning & Risico analyse

• Q&A proces

• Uiteindelijke aanbeveling /selectie

*Majestic Products B.V. is een internationaal opererende importeur/groothandel op het gebied van Persoonlijke Beschermingsmiddelen en onderdeel van het beursgenoteerde en wereldwijd opererende Bunzl Plc.

Feedback klant

Arie van den Berg- Purchasing Manager bij Majestic: “Inkoop is ons vak, maar het inkopen van zeevracht is een hoofdstuk apart met diverse aspecten waar oplettendheid en expertise vereist zijn voor een goed resultaat.

Aber Logistics heeft ons geadviseerd tijdens het tenderproces en wij hebben hen ervaren als een professionele en authentieke partner, met veel specifieke markt kennis en passie voor het vak.

Het opstellen van een marktanalyse en het begeleiden van de leveranciersselectie heeft dit proces veel inzichtelijker gemaakt, met een positief resultaat en een tevreden gevoel!”

Kunnen wij iets voor u betekenen?

Graag begeleiden we ook u bij een logistiek tendertraject door bijvoorbeeld een aanvraag document op te stellen, criteria op te stellen, de introductie bij diverse vervoerders te verzorgen of enkel te assisteren in het verduidelijken van de diverse aanbiedingen en een top 3 te selecteren. Hoe groot of klein uw organisatie ook is, de impact en tijdsbesteding van een tendertraject moet niet worden onderschat. Graag assisteren wij u daarbij.

Voor meer informatie bel ons gerust op: 0181-745085, mailt u naar info@aberlogistics.nl of bezoek onze website: www.aberlogistics.nl